عصر خودرو

در گزارش ۹ماهه منتشر شد؛

سودسازی ۹۰۱ریالی «شتران» برای هرسهم

عصر بازار- شرکت پالایش نفت تهران در صورت های مالی ۹ماهه از سودسازی ۹۰۱ریالی برای هرسهم خبر داد.

سودسازی ۹۰۱ریالی «شتران» برای هرسهم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت پالایش نفت تهران صورت های مالی 9ماهه منتهی به 30 آذر 1397 را منتشر کرد. این شرکت با سرمایه 24هزار میلیارد ریالی توانسته در دوره مذکور برای هرسهم 901ریال سود محقق کند.

    «شتران» با رشد 134درصدی سود عملیاتی و 130درصدی سود خالص این دوره در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته توانست سود عملیاتی را به 24هزار و 2میلیارد ریال و سود خالص را به 21هزار و 626میلیارد ریال برساند.

    اهداف و راهبردهای آتی «شتران» در خصوص تولید و فروش محصولات به بازار هدف محصولات شرکت داخلی مربوط می شود که مطابق قانون، شرکت محصولات اصلی تولیدی خود را جهت توزیع در سطح کشور تحویل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می دهد.

    همچنین محصولات ویژه تولیدی شرکت، در بورس های کالا و انرژی عرضه می شود. در این حوزه شرکت های تولید کننده انواع روانکارها و شرکت های قیرسازی، شرکت های عمده خریدار محصولات ویژه این شرکت هستند.

    در حال حاضر پالایشگاه تهران با پالایش روزانه 250هزار بشکه نفت خام در روز نزدیک به 13درصد از نفت خام پالایشی کشور را پالایش کرده و محصولات استراتژیکی نظیر بنزین، دیزل، سوخت جت و روغن خام در کنار چندین محصول با ارزش دیگر مانند گاز مایع، نفت سفید، نفت کوره، انواع حلال و گوگرد تولید می کند.

    برچسب ها