عصر خودرو

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان خبر داد:

کشف حدود ۸ هزار بسته کاغذ قاچاق در پایانه مرزی چذابه

عصر بازار- جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان از توقیف یک دستگاه خودرو حامل بار کاغذ a۴ قاچاق در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

کشف حدود ۸ هزار بسته کاغذ قاچاق در پایانه مرزی چذابه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، سرهنگ نادر سهیلی اظهار کرد: مرزبانان خوزستان مستقر در گروهان مرزی بستان و پست کنترلی چذابه در راستای طرح انسداد مرز و مقابله با قاچاق و یا ورود کالای ممنوعه، حین کنترل خودروهای عبوری در پایانه مرزی چذابه به یک دستگاه تریلر حامل کالای گمرکی مظنون و آن را متوقف کردند.

    وی با اشاره به اینکه در مانیفست صادره از گمرک بار خودروی توقیف شده کارتن های خالی قید شده افزود: مأموران در بازرسی از خودروی موصوف هفت هزار و 910 بسته کاغذ a4 که بدون مجوز قانونی بارگیری شده بود را کشف کردند.

    جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را دو میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم مربوطه تحویل مراجع قانونی شدند.

    سرهنگ سهیلی در پایان عنوان کرد: مأموران مرزبانی پیوسته با نظارت دقیق بر مرزها و مناطق مرزی امکان هرگونه تحرکات غیر قانونی را به حداقل رسانده اند.

    برچسب ها