عصر خودرو

افزایش قیمت دلار مقطعی است

عصر بازار- به گفته رئیس اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی، اتفاقات سیاسی که در چند روز اخیر با آن مواجه بودیم موجب شوک روانی به بازار شده و قیمت دلار را افزایش داد.

افزایش قیمت دلار مقطعی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، عبادالله محمدولی اظهار کرد: با توجه به قطع روابط دیپلماتیک عربستان با ایران و به دنبال آن با چند کشور دیگر شاهد نوساناتی در بازار بودیم که این موضوع قیمت دلار را افزایش داد.

    وی در عین حال بیان کرد: البته قیمت دلار را کف بازار تعیین می‌کند ولی به دلیل حاشیه‌های فضای سیاسی نوساناتی در بازار رخ داد که ‌البته به اعتقاد بنده در ابتدای هفته آینده قیمت ارز ثبات یافته و متعادل می‌شود.

    محمدولی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در یکسال گذشته در بخش طلا روند کاهشی داشتیم بدون این‌که دلیل خاصی برای آن وجود داشته باشد، تاکید کرد: خوشبختانه با وجود اتفاق خوبی که در عرصه بین المللی شاهدیم و لغو تحریم‌ها، در میان مدت شاهد تغییرات خوبی در صنعت طلا خواهیم بود.

    رئیس اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی همچنین با بیان این که آرام‌آرام تقاضاها وارد بازار طلا می‌شود، گفت: با توجه به پایان سال میلادی حجم تقاضای بالایی به بازار وارد شد و همین موضوع نیز تاثیرات خودش را در بازار ارز گذاشت و به دلیل تقاضای بالای ارز طبیعی است که قیمت‌ها افزایش یافت.

    وی ادامه داد: بالا رفتن تقاضا و شارژ نشدن به موقع دلار در بازار از مواردی است که منجر به افزایش قیمت دلار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها