عصر خودرو

پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی سرمایه "فلوله" به مجمع سهامداران

عصر بازار- هیات مدیره شرکت لوله و ماشین سازی ایران از پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۰ درصدی خود به مجمع عمومی فوق العاده سهامداران خبر داده است.

پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی سرمایه "فلوله" به مجمع سهامداران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس؛ هیات مدیره شرکت لوله و ماشین سازی ایران به مجمع عمومی فوق العاده خود پیشنهاد افزایش 60 درصدی سرمایه کنونی را داده است.

    بر اساس این گزارش، مطابق با ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار مصوب 17 مهر ماه 1395 هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار،گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 500,000,000,000 ریال به مبلغ 800,000,000,000 ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به این سازمان ارائه شده است.

    این گزارش توجیهی که در تاریخ 17 دی ماه امسال به تصویب هیات مدیره "فلوله" رسیده جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده امااظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور هنوز بر روی کدال منتشر نشده است.

    بر اساس این گزارش انجام افزایش سرمایه 60 درصدی "فلوله" منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

    این شرکت تا پایان عملکگرد شش ماهه اول امسال از تحقق سود خالص 2 تومانی به ازای هر سهم و سود انباشته یک میلیارد و 940 میلیونم و 300 هزار تومانی خبر داده است.این ناشر در دروه عملکردی مشابه سال مالی قبل با زیان انباشته 7 میلیارد و 352 میلیون تومانی مواجه بود.

    برچسب ها