عصر خودرو

صدور مجوز توسعه واحد گاو شیری برای "زقیام"

عصر بازار- ناشر کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان از صدور مجوز توسعه یک واحد گاو شیری ۱۱۰۰ راسی در مورچه خورت خبر داده است.

صدور مجوز توسعه واحد گاو شیری برای "زقیام"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، ناشر کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در حالی از صدور مجوز توسعه یک واحد گاو شیری 1100 راسی از سوی سازمان دامپزشکی به سازمان بورس خبر داده که تاکید کرده است تعداد دام مولد مورد نیاز در این طرح را از محل تولد دام‌های موجود شرکت با استفاده از اسپرم جنسیت ماده در سال جاری و ساخت بهار بند گاو شیری تأمین نماید.

    سعید صالحی ، مدیر عامل و عضو هیات مدیره کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان به سازمان بورس اعلام کرده که که در سال جاری برای اجرای طرح توسعه خود نسبت به دیوار کشی زمین با مخارج برآوردی 300 میلیون تومان اقدام خواهد کرد.

    این زمین 180 هزار متر مربعی در ضلع شرقی دامپروری این شرکت واقع شده که از سال‌های قبل به قیمت تمام شده 15 میلیون تومان از سازمان جهاد کشاورزی در حساب‌ها منظور و از طریق سند اجاره در اختیار "زقیام" ثقرار گرفته است.

    ناشر "زقبام" اعلام کرده که در سال جاری تنها نسبت به دیوار کشی و استفاده از اسپرم جنسیت ماده گاو شیری اقدام خواهد نمود و در سال 98 فرایند طرح توسعه خود را تکمیل خواهد کردبر این اساس تولید و فروش شیر از ابتدای سال 1399 انجام خواهد گرفت که بر روی عملکرد مالی امسال "زقیام" بی تأثیر خواهد بود.

    برچسب ها