عصر خودرو

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خبر داد:

نحوه محاسبه درآمد نفتی بررسی شد

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی نحوه محاسبات درآمد نفتی در سال آینده در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.

نحوه محاسبه درآمد نفتی بررسی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نشست کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات گفت: در این نشست با حضور معاونین سازمان برنامه و بودجه موضوع درآمدهای نفتی و ارزی مورد بررسی قرار گرفت.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: اعداد و ارقام پیش بینی درآمد نفتی برای سال آینده به نحوی بیان شد که باید محرمانه بماند و نمی توان جزییات بیشتری از این پیش بینی و گزارش ارائه کرد.

    نماینده مردم تویسرکان در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اهمیت این گزارش بیان داشت: از آنجایی که تصمیماتی برای درآمد نفتی و ارزی گرفته می شود، گزارش ارائه شده اهمیت ویژه و مهمی برای تصمیم گیری در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و کمیسیون تلفیق بودجه دارد.

    این نماینده مجلس اظهار داشت: در این نشست به تبصره ای از لایحه بودجه سال 98 ورود نکردیم و در کل تبصره 2 لایحه بودجه سال 98 بررسی و مصوبه داشته ایم.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: فردا دوشنبه 17 دی ماه کمیسیون در دو نوبت صبح و عصر برای ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال 98 تشکیل جلسه می دهد.

    برچسب ها