عصر خودرو

نماد معاملاتی سومین تامین سرمایه در بورس تهران درج شد

عصر بازار- تامین سرمایه لوتوس پارسیان با نماد «لوتوس» در فهرست نرخ‌های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

نماد معاملاتی سومین تامین سرمایه در بورس تهران درج شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، خبرهای دریافتی از مدیریت پذیرش اوراق بهادار بورس تهران حاکی است ، در پی مصوبه مورخ 17 شهریور ماه 97 هیات پذیرش بورس اوراق بهادار تهران ، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در بازار بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است.

    بر اساس این گزارش با توجه به نتیجه اقدامات صورت گرفته و ارائه تعهدات لازم در خصوص موارد ذکر شده در مصوبه مذکور، نام شرکت از تاریخ هشتم دی‌ماه سال 1397 به عنوان پانصد و بیست و نهمین شرکت پذیرفته شده در بورس در بخش "فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی"، گروه " فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی" و طبقه "فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی طبقه‌بندی نشده در جای دیگر" با کد "6719" و نماد " لوتوس- Lotus" در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده ‌است.

    سرمایه "لوتوس" بالغ بر 400 میلیارد تومان است و درپایان عملکرد شش ماهه حسابرسی شده منتهی به پایان تیر ماه امسال ، دستکم تا 59 درصد از کل سود خالص سال مالی قبل را محقق نماید.

    این شرکت در حالی برنامه افزایش سرمایه یکصد میلیارد تومانی را در دستور کار خود قرار داده که در عملکرد شش ماهه امسال با تحقق سود خالص 83 میلیارد و 945 میلیون و یکصد هزار تومانی توانسته است بیش از سود 20 درصدی بانکی در طول یکسال را محقق سازد.

    تعهد این شرکت تامین سرمایه در زمان عرضه اولیه سهام تعداد 500 میلیون سهم است و سیاست تقسیم سود خود در مجامع سالانه را 90 درصد سود خالص اعلام کرده است.

    برچسب ها