عصر خودرو

بازنشستگان تامین اجتماعی سبد کالا را دریافت کرده‌اند

عصر بازار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به توزیع سبد کالا گفت: در مرحله سوم بازنشستگان تامین اجتماعی بودند که سبد کالای خود را دریافت کردند که منابع آن در دو نوبت تامین شد و هم اینک در مرحله اقدام و واریز است.

بازنشستگان تامین اجتماعی سبد کالا را دریافت کرده‌اند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، محمد شریعتمداری در حاشیه برگزاری آیین تکریم از انوشیروان محسنی بندپی و معارفه وحید قبادی‌دانا که عصر امروز برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت سبد کالا به افراد مشمول، اظهار کرد: بین 100 تا 300 هزار تومان سبد کالایی از خانواده یک نفره و 4 نفره به افراد تحت پوشش قرار گرفته است.

    وی تصریح کرد: کسانی که تا حالا سبد کالا را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به سازمان بهزیستی مشکلات آنها برطرف خواهد شد.

    وی گفت: در مرحله بعدی برنامه‌ریزی دولت سبد کالا در اختیار کارمندان قرار خواهد گرفت که تا به امروز کارمندان آموزش و پرورش، سبدهای کالای خود را دریافت کرده‌اند که متوسط آن 200 هزار تومان است. همچنین اکثر اقشار کارمندان دولت کشوری و لشکری و بعد بازنشستگان کشوری و لشکری سبد کالا دریافت خواهند کرد.

    شریعتمداری ادامه داد: در مرحله سوم بازنشستگان تامین اجتماعی بودند که سبد کالای خود را دریافت کردند که منابع آن در دو نوبت تامین شد و هم اینک در مرحله اقدام و واریز است.

    وی تصریح کرد: بعد از این مسئله نسبت به بخشی از جامعه برنامه‌ریزی خواهد شد که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و درآمد آنها ماهیانه کمتر از 3 میلیون تومان است.

    شریعتمداری تصریح کرد: از طریق بانک‌ها اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته است و همچنین سامانه تامین اجتماعی این افراد شناسایی و سبد کالایی خود را دریافت خواهند کرد.

    برچسب ها