عصر خودرو

رد پای پول جدید در تالار حافظ بورس

بازار سهام امیدوار به روزهای آینده

عصر بازار- بازار سهام در حالی امروز با روند مثبت کار خود را آغاز کرده که از دو روز پیش تا کنون حجم و ارزش معاملات سهام همسو با ورود نقدینگی جدید جان تازه‌ای به خود گرفته است.

بازار سهام امیدوار به روزهای آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، از تالار معاملات بورس تهران در خیابان حافظ، بازار سهام در آخرین روز معاملاتی هفته جاری همچنان با روندی مثبت و امیدوار کار خود را آغاز کرده است.

    تا این لحظه شاخص کل بورس با رشد 359 واحدی در محدوده 62 هزار و 415 واحد قرار گرفته است.

    شاخص کل هموزن نیز با 89 واحد افزایش عدد 10 هزار و 83 واحد را تجربه می‌کند.

    بر اساس این گزارش معامله‌‌گران تالار حافظ معتقدند، دلیل رشد بازار سهام ورود نقدینگی جدید در این بازار بوده که از دو روز پیش تا کنون به دنبال خرید سهام شرکت‌های بزرگ بورس بوده است.

    در همین حال یک معامله‌گر بورس تهران  دلیل رشد بازار سهام را تحقق رخدادهای واقعی ناشی از توافق برجام و فضای انتخاباتی پیش رو دانسته و می‌گوید: بورس تهران در صورت ادامه این روند طی روزهای آینده با جهش‌ شگفت‌آوری مواجه خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، در حال حاضر اغلب معامله‌گران ترجیح می‌دهند با واگذاری سهام شرکت‌های کوچک و کم‌شناور بورس، جای آن را با سهام شرکت‌های بزرگ از جمله تجهیزاتی‌ها، خودرویی‌ها، هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری و حمل و نقل دریایی و برخی پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌هایی‌ها پر کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها