عصر خودرو

برگزاری بازدید های آموزشی در بورس تهران؛

آشنایی ۴۵۰ دانش آموز و دانشجو با فرایند معاملات در تالار حافظ

عصر بازار- بورس اوراق بهادار تهران طی سه هفته اول آذر جاری میزبان ۴۵۰ نفر از دانش آموزان، دانشجویان، مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف در بازار سرمایه بود.

آشنایی ۴۵۰ دانش آموز و دانشجو با فرایند معاملات در تالار حافظ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران، از آنجا که آشنایی با دانش سرمایه گذاری ، فرآیندها و روش های آن برای کلیه دانش آموزان و دانشجویان ضروری به نظر می رسد، با توجه به درخواست های مکرر دانشگاه ها و مدارس و نهاد های مختلف  به منظور برگزاری دوره آموزشی بورس ، تور آموزشی بازدید از تالار حافظ به همراه کلاس های آموزشی مربوط در محل بورس تهران برگزار شد.

    این بازدید های آموزشی کمک خواهد کرد تا اهمیت بازار مالی برای  دانش آموزان تشریح شود. همچنین در این بازدیدها  دانشجویان، کارشناسان سازمان ها ، نهادها و ناشران پذیرفته شده در بورس با مفاهیم بورسی آشنا شده و پتانسیل های سرمایه گذاری در بورس تهران برای آنها تشریح می شود.

    در آذرماه سال جاری، تعداد 450 نفر در قالب 14 گروه بازدید کننده، از دانشگاه های علمی کاربردی، دانشگاه تهران، هنرستان مانوکیان، مدیران شرکت های پتروشیمی، هنرستان بانو خدیجه(س)، دانشگاه فنی و حرفه ای شریعتی، دبیرستان راه زینب(س)، دانشگاه اسلام شهر، دانشگاه علمی کاربردی علامه طبرسی و هنرستان بصیر از تالار معاملات بورس تهران بازدید کردند که برای آنها کلاس آموزشی آشنایی با فرایند سرمایه گذاری در بورس برگزار شد.

    شایان ذکر است بازدید های دانشجویی و کلاس های آموزشی از برنامه های متداول و مستمر بورس تهران است. طی این بازدید ها کلاس مفاهیم اولیه بورس و روش های سرمایه گذاری برگزار و بازدیدکنندگان با فرایند معاملات در بورس تهران آشنا و به سوالات آنها به طور مبسوط  پاسخ داده می شود.

    برچسب ها