عصر خودرو

بیش از ۲۵۲ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس معامله شد

عصر بازار- در روز جاری ضمن عرضه اولیه سهام توکا رنگ در بازار فرابورس، بیش از ۲۵۲ میلیون ورقه بهادار در ۳۱ هزار نوبت مورد معامله قرار گرفت.

بیش از ۲۵۲ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس معامله شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در جریان معاملات 15 دی‌ماه فرابورس هر سهم شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان 1550 ریال کشف قیمت شد و به این ترتیب 14 میلیون سهم آن به ارزش 21 میلیارد و 700 ریال داد و ستد شد.
    آیفکس هم در پایان معاملات با بیش از 6.4 واحد رشد به جایگاه 693.37 واحدی رسید و پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و  پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر را در این روند داشتند.
    در مجموع امروز 252 میلیون و 220 هزار ورقه بهادار به ارزش 828  میلیارد و 360 میلیون ریال در 30 هزار و 942  نوبت معامله شد.
    خرید و فروش 25 میلیون و 450 هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان به ارزش 38 میلیارد و 920 میلیون ریال، بیشترین حجم و معاملات سهام را به نام این شرکت ثبت کرد.
    بر اساس این گزارش، سهام پگاه فارس در کنار مرجان‌کار و بیمه آرمان بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های شمال شرق شاهرود، افرا نت و قند شیروان با بیشترین افت قیمت روبرو شد.
    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 442 هزار و 540 سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 73 هزار ورقه مشارکت مجد بود.
    در روز 15 دی، ضمن معامله اسناد خزانه اسلامی به قیمت 957 هزار و 714 ریال، نرخ بازده تا سررسید این اوراق معادل 25.68 درصد شد که  نسبت به روز گذشته 0.32 درصد کاهش  نشان می‌دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها