عصر خودرو

حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مجتمع پتروشیمی جم

عصر بازار- مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از ساختمان پژوهش پتروشیمی جم ، حال و هوای این روزهای مجتمع عظیم جم را امید بخش و روح افزا توصیف کرد و افزود: سرمایه های اصلی ، همین تفکرات ناب و اراده ی شماست.

حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مجتمع پتروشیمی جم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، جمشید تقی زاده ، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضوردر مجتمع عظیم پتروشیمی جم ضمن بازدید از روند پیشرفت تعمیرات اساسی این شرکت گفت : من به نمایندگی بیش از 5/1 میلیون بازنشسته که صاحبان اصلی این شرکت و از شریف ترین اقشار جامعه هستند ، اینجا هستم تا به شما خداقوت بگویم.

    به گزارش ایلنا: صبح امروز مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از روند پیشرفت تعمیرات اساسی این شرکت بازدید کردند.

    تقی زاده در بخشی از این بازدید که در کنار جمعی از کارکنان پتروشیمی جم شکل گرفت گفت : من به نمایندگی بیش از 5/1 میلیون بازنشسته امروز اینجا هستم تا به شما خداقوت بگویم. وی به این نکته اشاره کرد که تدارک و اجرای این عملیات اورهال نشان از یک نظم و اراده بزرگ دارد که امروز بخوبی بروز یافته است و این شرایط امروز در پتروشیمی جم و این شور و اشتیاق به خدمت ، من را به یاد مجاهدت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس می اندازد. 

    تقی زاده اظهار داشت : صاحبان اصلی این شرکت که از بازنشستگان و شریف ترین اقشار جامعه هستند باید بدانند که ما و مجموعه های متعلق به آنها نسبت به سرمایه این عزیزان حساس و دقیق هستیم و از هیچ کوششی دریغ نداریم.

    مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از ساختمان پژوهش پتروشیمی جم ، حال و هوای این روزهای مجتمع عظیم جم را امید بخش و روح افزا توصیف کرد و افزود: سرمایه های اصلی ، همین تفکرات ناب و اراده ی شماست.

    وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ، نام بردن از دستاوردها میسر نیست لیکن در چند ماه آینده اقدامات تحول آفرین حاصل دست و فکر شما را به جامعه صنعت هدیه خواهیم داد.

    دکتر تقی زاده با اشـاره به انتخاب درست و بجـای شعـار این تعمیـرات اسـاسی گفت : اراده و اعتقاد به شعار " جهاد ادامه دارد " در جبین همه مشهود است.

    همزمان با عملیات بزرگ‌ترین اورهال تاریخ پتروشیمی جم، 236پروژه بهبود فرایندی باهدف افزایش راندمان تولید و رفع موانع و مشکلات ، جانی دوباره به این مجتمع عظیم خواهد بخشید.

    بزرگترین تعمیرات اساسی مجتمع پتروشیمی جم باهدف رفع گلوگاه‌های تولید و دستیابی به تولید پایدار درمحصولات مختلف، کاهش ریسک عملیاتی در دوره بهره‌برداری واحدها، افزایش ظرفیت تولید برخی از محصولات و از همه مهم‌تر کاهش آلایندگیدر تولید و مدیریت مصرف سوخت و انرژی از اوایل آذرماه آغاز شد و تا پایان آذرماه جاری ادامه خواهد داشت.

    شرک پتروشیمی جم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌ های الفینی جهان در منطقه عسلویه ، پایتخت انرژی کشور با عزم و اراده کارکنان و در راستای حمایت از کالای ایرانی موفق شده است در سال‌های اخیر بیش از 1000 قطعه صنعتی مورد نیاز را در شرکت طراحی و بومی سازی کند که بخش عمده‌ای از این قطعات در این تعمیرات اساسی مورداستفاده قرار گرفت.

    برچسب ها