عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

"ثمسکن" یک ماهه ۱۱۸۴ میلیون ریال سود کسب کرد

عصر بازار- شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن(سرمایه گذاری مسکن)در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ از بابت واگذاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل یک میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

"ثمسکن" یک ماهه ۱۱۸۴ میلیون ریال سود کسب کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا،شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن(سرمایه گذاری مسکن) صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 499 میلیارد و 428 میلیون ریال و مبلغ 500 میلیارد و 612 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل یک میلیارد و 184 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

    همچنین این شرکت در آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 505 میلیارد و 184 میلیون ریال خریداری کرد.

    گفتنی است "ثمسکن" در ابتدای آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو هزار و 225 میلیارد و 527 میلیون ریال و ارزش بازار چهار هزار و 502 میلیارد و 620 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل پنج میلیارد و 756 میلیون ریال افزایش یافت و به دو هزار و 231 میلیارد و 283 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل 332 میلیارد و 728 میلیون ریال کاهش یافت و به  چهار هزار و 169 میلیارد و 892 میلیون ریال رسید .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها