عصر خودرو

نایب‌رییس بانک مرکزی آمریکا مطرح کرد؛

رضایت از افزایش نرخ بهره

عصر بازار- «استنلی فیشر»، نایب‌رییس فدرال‌رزرو آمریکا می‌گوید: ابزار جدید مالی به فدرال‌رزرو کمک کرده تا بتواند پس از حدود یک دهه، نرخ‌های بهره را که در پایین‌ترین سطح خود قرار داشت، افزایش دهد.

رضایت از افزایش نرخ بهره
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، استنلی فیشر، نایب‌رییس فدرال‌رزرو آمریکا روز گذشته تصریح کرد: ابزار جدید مالی فدرال‌رزرو کمک کرد تا این نهاد مالی ماه گذشته بتواند نرخ‌های بهره را افزایش دهد و برخی نگرانی‌های داخلی را در بانک مرکزی آمریکا رفع کند.

    به‌گزارش خبرگزاری رویترز، فیشر در ادامه افزود: یکی از نگرانی‌های احتمالی درباره سیاست‌های غیرمعمول ما اخیرا مرتفع شده چراکه کارآیی ابزار عادی‌سازی فدرال‌رزرو در افزایش نرخ بهره صندوق‌های فدرال پس از آخرین نشست فدرال‌رزرو در حدود دو و نیم هفته پیش تاکنون اثبات شده است.

    فیشر که از یاران نزدیک «جانت یلن»، رییس فدرال‌رزرو محسوب می‌شود، تاکید کرد: گرچه هنوز در ابتدای راه هستیم ولی اگر متوجه مشکلی شویم، فدرال‌رزرو آمادگی رفع این مشکلات را دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها