عصر خودرو

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

حمایت مالیاتی از شرکت های بورسی در توسعه بازار سرمایه نقش دارد

عصر بازار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی نقش بورس در زمینه ساماندهی نقدینگی را موثر دانست و گفت:حمایت مالیاتی از شرکت های بورسی در توسعه بازار سرمایه نقش دارد.

حمایت مالیاتی از شرکت های بورسی در توسعه بازار سرمایه نقش دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره نقش بورس در زمینه ساماندهی نقدینگی گفت: بازار سرمایه نقش مهمی دراقتصاد دارد. بازار سرمایه در دولت هشتم و نهم از سوی مسئول دولت مورد حملاتی قرار گرفت که به عبارتی بورس به زمین خورد.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد:عملکرد موفق بورس نقش موثری در کاهش فساد اقتصادی دارد و قیمت ها در فضای شفاف در بورس کشف می شود.

    حمایت های فعلی از بازار سرمایه کم است

    نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی گفت:باید رویکرد صحیحی نسبت به بورس وجود داشته باشد و حمایت های فعلی از بازار سرمایه کم است.

    جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود:حمایت از رونق بورس به مقابله با تحریم ها کمک می کند بطور مثال عرضه نفت خام در بورس انرژی اقدام مناسبی بوده است هر چند که با راه اندازی بورس ارز مخالف هستم.

    دولت لایحه در زمینه حمایت مالیاتی از شرکت های بورسی ارائه کند

    وی ادامه داد:برای توسعه بورس باید از حضور شرکت ها در بورس حمایت شود و در این راستا سیاست های تشویقی در بخش مالیات باید مورد توجه قرار بگیرد. 

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی افزود:توصیه می شود دولت لایحه در زمینه حمایت مالیاتی از شرکت های بورسی ارائه کند و در صورت عدم ارائه لایحه،کمیسیون اقتصادی مجلس طرحی برای تشویق مالیاتی شرکت های بورسی ارائه کند.

    برچسب ها