عصر خودرو

افزایش اندک نرخ طلا در بازار جهانی

عصر بازار- در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها، هر اونس طلا ۱۲۲۴.۳ دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز ۴۰ سنت افزایش داشته است.

افزایش اندک نرخ طلا در بازار جهانی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، در معاملات امروز بازار جهانی فلزات ارزشمند، هر اونس طلا معادل 31.132 گرم 1224.3 دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز 40 سنت افزایش یافت.

    قیمت کنونی در مقایسه با متوسط قیمت یک ماه گذشته این فلز 10.2 دلار بالاتر و در مقایسه قیمت یک سال گذشته آن 50.3 دلار پایین‌تر بوده است.

    قیمت نقره نیز فقط یک سنت افزایش یافت و به 14.3 دلار در هر اونس رسید. پلاتین 5 دلار ارزان شد و 813 دلار در هر اونس قیمت‌گذاری شد. پالادیوم 6 دلار افزایش قیمت را تجربه کرد و 1180 دلار در هر اونس  عرضه شد.

    به گزارش رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز روند ثابتی را در پیش گرفت؛ چراکه سرمایه‌گذاران و بازار منتظر نتایج دیدار رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور چین در نشست گروه 20 است. قرار است در این دیدار دو طرف درباره مناقشات تجاری خود طی ماه‌های گذشته گفت‌وگو کنند.

    در مبادلات ارزی امروز شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای مرجع نیز افزایش یافت و به 96.79 واحد رسید.

    ترامپ پیش از سفر به آرژانتین حرف‌های متفاوتی را در باره دیدار خود با شی جین پینگ زده است. وی از یک سو می‌گوید که انتظار دارد، به یک توافق تجاری با چین برسد و از سوی دیگر می‌گوید که شاید علاقه‌ای به رسیدن به توافق با چینی‌ها نداشته باشد.

    برچسب ها