عصر خودرو

ارزش معاملات فرابورس به مرز ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسید

عصر بازار- در جریان معاملات روز جاری بیش از ۲۸۰ میلیون ورقه بهادار به ارزش حدود ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در فرابورس ایران مورد داد و ستد قرار گرفت.

ارزش معاملات فرابورس به مرز ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 14 دی‌ماه 1394 بازار فرابورس با خرید و فروش 280 میلیون و 650 هزار ورقه بهادار در 19 هزار و 432 نوبت به ارزش 2 هزار و 590 میلیارد و 350 میلیون ریال به اتمام رسید.
    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار سهام را با داد وستد 16 میلیون و 980 هزار سهم به ارزش 24 میلیارد و 910 میلیون ریال از آن خود کرد و نماد شرکت‌های قاسم ایران، قند شیروان و کیمیای زنجان گستران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.
    همچنین، آبفکس در پایان ساعت معاملات با ثبت رشد 5.5 واحدی نسبت به دیروز به رقم 686.97 واحد رسید.
    این گزارش حاکیست، سهام مرجان کار در کنار کی بی سی و پگاه فارس بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های مس تکنار، بهمن لیزینگ و قند شیروان با بیشترین افت قیمت روبرو شد.
    علاوه بر این، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 4 میلیون و 480 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به داد و ستد 49 هزار و 929 ورقه اسناد خزانه اسلامی بود ضمن اینکه نرخ بازده تا سررسید این اوراق در پایان امروز با 0.19 درصد رشد نسبت به دیروز به 26 درصد رسید.
    این گزارش می‌افزاید، در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت زرین معدن آسیا جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه 16 دی1394 متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها