عصر خودرو

« آرامکو»به دنبال افزایش سهم در بازار آسیا است

عصر بازار- مدیرعامل شرکت آرامکوی عربستان امروز گفت: علیرغم آنکه سال آینده میلادی عرضه نفت از سوی اوپک کاهش خواهد یافت اما به دنبال افزایش سهم خود از بازار نفت آسیایی هستیم.

« آرامکو»به دنبال افزایش سهم در بازار آسیا است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، امین ناصر مدیرعامل شرکت نفت آرامکوی عربستان امروز اعلام کرد این شرکت به دنبال افزایش سهم خود در بازار نفت آسیا طی سال آینده خواهد بود.

    وی گفت:‌علیرغم آنکه به احتمال زیاد اوپک عرضه نفت خود به بازار را کاهش می‌دهد اما عربستان به دنبال افزایش سهم خود در بازار آسیا است.

    این شرکت همچنین قصد دارد با امضای قراردادهایی در چین و آفریقا به یکی از برگترین تولید کنندگان مواد شیمیایی در جهان تبدیل شود.

    ناصر می‌گوید: آرامکو به هر توافقی در قالب اوپک برای کاهش عرضه نفت در بازار جهانی برای سال 2019 متعهد خواهد بود.

    قرار است طی دو هفته آینده نمایندگان کشورهای عضو اوپک و دیگر تولیدکنندگان نفت در وین اتریش تشکیل جلسه دهند.

    مدیرعامل شرکت آرامکوی عربستان معتقد است: چین، هند، مالزی و اندونزی فرصت‌های گسترش فعالیت در بازارهای آسیای را برای آرامکو فراهم می‌کند. و این شرکت قصد دارد از طریق همکاری با پالایشگاه‌ها در این کشورها مشتریان تضمین شده جدید نفت برای خود فراهم کند.

    امین ناصر طی مصاحبه با یک رسانه سعودی گفت: ما همواره در تلاش هستیم تا سهم خود از بازار را گسترش دهیم اما در عین حال شرکت به هر توافقی در نشست اوپک عمل خواهد کرد.

    وی ادامه داد:بازار آسیا برای ما بسیار مهم است و در حال حاضر ما به دنبال شراکت با دو پالایشگاه در چین هستیم و همچنین به گسترش سهم خود در دیگر بازارها ادامه خواهیم داد.

    برچسب ها