عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

تعدیل مثبت دو شرکت بورسی

عصر بازار- بترانس برای سال مالی ۹۴ کمی پیش بینی سود خود را افزایش داد و مبلغ ۷۳۸ ریال اعلام کرد و طی ۶ ماه ۱۴۶ ریال معادل ۲۰ درصد آن را پوشش داد.

تعدیل مثبت دو شرکت بورسی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، کاهش مبلغ بهای تمام شده عمدتا ناشی از بهبود شرایط تامین مواد اولیه و کاهش نرخ خرید مواد اولیه است ولی افزایش هزینه های مالی بدلیل افزایش تسهیلات دریافتی جهت تامین منابع مالی شرکت با توجه به تاخیر در وصول مطالبات بوده است. 

    "غگل" هم پیش بینی سود سال مالی 94 را 19 درصد افزایش داده ولی معتقده بدلیل رکود حاکم بر صنعت و  ورود رقبای جدید به صنعت در سال 95، تعدیل در بودجه 95 امکان پذیر نیست. که حاکی از برآورد محتاطانه بودجه 95 است.

    و اما "زامیاد" از ابتدای سال تا پایان آذرماه تعداد 16 هزار و 574 دستگاه تولید کرده و 16 هزار و 766 دستگاه فروخته است. این شرکت برای سال مالی 94 پیش بینی کرده 30 هزار دستگاه تولید کرده و بفروش رساند بنابراین طی 9 ماه نخست سال حدود 53 درصد از بودجه را پوشش داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها