عصر خودرو

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

قیمت سوخت شناورهای فعال در آب‌های داخلی هر لیتر ۳۰۰۰ ریال‌ تعیین شد

عصر بازار- معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز شناورها وجود ندارد، گفت: قیمت سوخت شناورهایی که در آب‌های داخلی تردد می‌کنند هر لیتر ۳۰۰۰ ریال است.

قیمت سوخت شناورهای فعال در آب‌های داخلی هر لیتر ۳۰۰۰ ریال‌ تعیین شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق‌شناس درباره‌ قیمت سوخت شناورهایی که در آب‌های داخلی تردد می‌کنند، اظهار داشت: نرخ فروش سوخت فرآورده‌های نفتی از جمله نفت گاز مصرفی شناورها براساس مصوبات هیات وزیران و در راستای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است.

    وی ادامه داد: طبق مصوبه هیات وزیران مقرر شده است سوخت شناورهایی که در آب‌های داخلی تردد می‌کنند برمبنای نرخ یارانه‌ای ( هر لیتر3000ریال) و نرخ شناورهایی که در آب‌های بین‌المللی و مشرف به کشورهای همسایه‌ تردد می‌‌کنند به نرخ غیریارانه‌ (بانکرینگ) محاسبه و تحویل شود.

    معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: براساس مصوبه هیات وزیران و هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان‌های ذیربط، از طریق سیستم جامع دریایی سوخت شناورهای سنتی با ظرفیت زیر 500 تن از آن بخشی را که شناورها در آب‌های داخلی تردد می‌‌کنند به نرخ یارانه‌ای (70 درصد سوخت مصرفی) و مابقی سوخت در آب‌های بین‌المللی با نرخ غیریارانه‌ای (بانکرینگ) محاسبه و تحویل می شود.

    وی تاکید کرد: هیچگونه مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز شناورها وجود ندارد.

    حق شناس بیان کرد: قیمت سوخت شناورهای چوبی صیادی و تجاری  با نرخ 35000 ریال به هیچ عنوان صحیح نیست و قیمت آن هر لیتر 3000 ریال است.

    برچسب ها