عصر خودرو

امروز صورت می گیرد؛

عرضه ۱۶۶ هزار تن انواع محصول در بورس کالا

عصر بازار- تالار معاملات داخلی بورس کالای ایران امروز ۱۴ دی ماه، شاهد عرضه بیش از ۱۶۶ هزار تن انواع محصول است.

عرضه ۱۶۶ هزار تن انواع محصول در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، 2200 تن ورق گرم C، 2200 تن ورق گرم B، یک هزار تن ورق سرد B و 500 تن ورق قلع اندود را عرضه می کند. شرکت آلومینیوم ایران نیز با 500 تن شمش هزارپوندی 99.8 در تالار معاملات حضور می یابد. دیگر عرضه های این روز تالار محصولات صنعتی و معدنی شامل 20 تن سولفورمولیبدن و سه تن کنسانتره فلزات گرانبها است.

    این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 62 هزار و 650 تن انواع قیر، 20 هزار تن وکیوم باتوم، 15 هزار و 318 تن انواع مواد پلیمری، هشت هزار تن لوب کات و یک هزار تن سلاپس واکس روی تابلوی عرضه می رود. تالار صادراتی نیز شاهد عرضه 28 هزار و 500 تن انواع قیر و 500 تن عایق رطوبتی است.

    گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 10 هزار و 887 تن ذرت خوزستان، موجودی انبارهای شاداب دانه، دانه طلایی، شهید بهشتی دیلم، توسعه کشت ذرت 1، بنوار ناظر، آزادی، غرب کرخه، سیبلی 1و2، توسعه کشت شوش، سیدعباس، شهید رجایی، آبگرمک، وحدت، حسینیه، شهید بهشتی بی سی و عقیلی در قالب گواهی سپرده کالایی عرضه می شود. علاوه بر این، یک هزار  تن گندم دروم، پنج هزار تن سویا و 600 تن روغن خام سویا روی تابلوی عرضه می رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها