عصر خودرو

بهزاد محمدی گزینه اصلی زنگنه برای مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی

عصر بازار- بهزاد محمدی مدیر عامل سابق شرکت نفتی اویک که امروز با حکم وزیر نفت به عنوان یکی از اعضای اصلی هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد، ظاهرا گزینه اصلی زنگنه برای مدیریت این مجموعه است.

بهزاد محمدی گزینه اصلی زنگنه برای مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از فارس، امروز بهزاد محمدی مدیر عامل سابق شرکت نفتی اویک OIEC با حکم وزیر نفت به عنوان یکی از اعضای اصلی هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد.

    براساس برخی گمانه زنی ها، ظاهرا وی گزینه نهایی زنگنه برای مدیریت بر مجموعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی است هرچند که تاکنون حکم وی به عنوان مدیرعامل از سوی وزیر نفت ابلاغ نشده است.

    براساس پیگیری های صورت گرفته از یک منبع مطلع در شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ظاهرا این گمانه زنی ها صحت دارد و وزیر نفت قصد دارد که بهزاد محمدی را به عنوان مدیرعامل این شرکت جایگزین رضا نوروززاده که به دلیل بازنشستگی از این سمت کناره گیری کرده است، منصوب کند.

    وی ادامه داد: اما وزیر نفت پیش از انتصاب محمدی به عنوان مدیرعامل به دنبال این است که فرد دیگری را نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کند و احتمالا ظرف امروز یا فردا این انتصاب نیز انجام خواهد شد.

    این مقام مطلع خاطرنشان کرد: بهزاد محمدی تا بازنشستگی چند سالی فرصت دارد و از این جهت مشکل قانونی ندارد هرچند که وی سابقه فعالیت در شرکت ملی صنایع پتروشیمی را ندارد.

    وی در پایان تصریح کرد: انتصابات وزیر نفت  برای مدیریت در شرکت های ملی نفت و گاز نشان می دهد ممکن است دقیقه آخر فرد دیگری را جایگزین بهزاد محمدی به عنوان مدیرعامل کند و باید منتظر ماند و دید آیا محمدی گزینه نهایی خواهد بود یا خیر.

     

    برچسب ها