عصر خودرو

عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد:

نشست کمیسیون انرژی با وزرای نفت و اقتصاد

عصر بازار- عضو کمیسیون انرژی مجلس، از نشست مشترک کمیسیون انرژی و برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی با زنگنه، دژپسند و نوبخت برای تصمیم گیری درباره قیمت سوخت خبر داد.

نشست کمیسیون انرژی با وزرای نفت و اقتصاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، علی بختیار از نشست مشترک کمیسیون انرژی و برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی، خبر داد و گفت: در این نشست از وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان برنامه و بودجه دعوت شده تا در جلسه حضور یابند و درباره قیمت سوخت در بودجه سال 98 تصمیم گیری شود و بتوان از قاچاق سوخت جلوگیری کرد.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در این نشست بررسی هایی درباره ساماندهی سوخت انجام می شود، افزود: باید تصمیمی اخذ شود که به طبقات ضعیف و متوسط جامعه فشار وارد نشده و از قاچاق سوخت جلوگیری کند.

    وی ادامه داد: همچنین در این نشست درباره فعالیت هایی که در اقتصاد کشور و اقتصاد انرژی باید انجام شود همانند برندینگ تصمیم گیری می شود.

    نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مقرر شده پیش از ارائه لایحه بودجه سال 98 در این باره بررسی جامعی صورت گیرد تا فشاری به مردم در شرایط کنونی وارد نشود.

    خبرگزاری خانه ملت؛ شایان ذکر است که کمیته ای در کمیسیون انرژی تشکیل شده تا راهکارهای بهینه سازی مصرف سوخت و جلوگیری از اتلاف آن را مورد بررسی قرار دهد، که احیای کارت سوخت و احتمال سهمیه بندی سوخت از جمله راهکارهای مطرح شده در این کمیته است.

    برچسب ها