عصر خودرو

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد؛

تولید نفت آمریکا به ۱۱ میلیون ۷۰۰ هزار بشکه در روز رسید

عصر بازار- اداره اطلاعات انرژی آمریکا گفت: تولید نفت خام آمریکا به میزان روزانه ۱۰۰ هزار بشکه از هفته گذشته افزایش یافت و در مقایسه به مدت مشابه به حدود ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه در روز رسید.

تولید نفت آمریکا به ۱۱ میلیون ۷۰۰ هزار بشکه در روز رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد مخازن نفت خام در آمریکا به بیش از 10 میلیون بشکه در یک هفته گذشته رسید که علت آن افزایش واردات نفت خام توسط ایالات متحده آمریکا بود و در عوض حجم ذخایر بنزین و دیگر فراورده های نفتی روند نزولی به خود گرفت.

    در هفته پایانی منتهی به 9 نوامبر ذخیره نفت نفت خام آمریکا به میزان 10.3 میلیون بشکه رسید در حالیکه تحلیلگران پیشبینی کرده اند که این شرایط ادامه یابد و به افزایش روزانه 3.2 میلیون بشکه برسد.

    و حجم این ذخایر به 442.1 میلیون بشکه برسد که در بالاترین سطح از دسامبر 2017 خواهد بود.

    اداره اطلاعات انرژی آمریکا گفته است که ذخایر نفتی در مرکز تحویل در کوشینگ، اوکلاهاما به میزان 1.17 میلیون بشکه افزایش یافت و همچنین پالایشگاه های نفت خام روزانه 24 هزار بشکه به پالایش نفت خام خود افزودند که در همین رابطه نرخ بهره نیز 0.1 درصد افزایش یافت.

    همچنین این اداره اعلام کرد که تولید نفت خام آمریکا به میزان روزانه 100 هزار بشکه از هفته گذشته افزایش یافت و در مقایسه به مدت مشابه به حدود 11 میلیون و 700 هزار بشکه در روز رسید.

    برچسب ها