عصر خودرو

برگزاری مجمع بیمه آسیا در آذر ماه

عصر بازار- بیمه آسیا زمان برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد.

برگزاری مجمع بیمه آسیا در آذر ماه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بیمه آسیا که با نماد «آسیا» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، اعلام شد. بر اساس این گزارش، شرکت بیمه آسیا مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام خود را روز سه شنبه 9 آذر ماه 97 برگزار می کند.

    افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه آسیا ساعت 10 صبح روز سه شنبه 9 آذر ماه 97 به نشانی تهران، خیابان سپهبد قرنی، تقاطع خیابان آیت ا ...طالقانی، ضلع شمال غربی تقاطع، شماره 94 محل سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه آسیا مراجعه کنند.

    دستور جلسه  مجمع

    لازم به ذکر است، انتخاب اعضای هیات‌ مدیره و تصویب بودجه مسئولیت های اجتماعی دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العادهبیمه آسیا اعلام شده است.

    آخرین اطلاعات مالی

    این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه آسیا که با نماد «آسیا» در بازار اول بورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد.

    همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت 10.5 مرتبه و «EPS»  آن نیز 218 ریال درسامانه اطلاعاتی و آماریTSETMC  درج شده است.

    میزان سهام شناور آزاد

    افزون بر این، میزان سهام شناور آزاد بیمه آسیا در بازار سهام در این سامانه اطلاعاتی به میزان «9 درصد» درج شده است. گفتنی است سهام شناور آزاد، «Free float»  بخشی از سهام یک شرکت سهامی اطلاق می شود، که دارندگان آن آماده عرضه و فروش آن بخش از سهام می‌باشند و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک قابل معامله باشند و مالکان سهام شناور آزاد قصد ندارند با حفظ آن در مدیریت شرکت مشارکت نمایند.

    از سویی دیگر، برای محاسبه سهام شناور آزاد باید ترکیب سهامداران، بررسی و سهامداران راهبردی را مشخص کرد در عین حال سهامدار راهبردی، سهامدارانی هستند که در کوتاه مدت، قصد واگذاری سهام خود را نداشته و معمولاً می‌خواهند برای اعمال مدیریت خود، این سهام را حفظ کنند و این فرض در محاسبه سهام شناور آزاد تعداد سهام متعلق به دارندگان سهام راهبردی از تعداد کل سهام موجود کسر می‌شود.

    سهامداران عمده

    بر اساس گزارش ایبِنا، 5 سهامدار عمده بیمه آسیا، شامل «پویا فراز کیش با 19.590 درصد، صبا میهن با 18.860 درصد، سرمایه گذاریA.F.G.H کیش با 18.340 درصد، موسسه صندوق بازنشستگی، وظیفه و از کار افتادگی با 16.800 درصد و تعاونی خردمندان صابر عصر با 9.500 درصد» است.

    اطلاعیه دعوت به مجمع

    سابقه معاملاتی یک ماه اخیر

    وضعیت نمادها

    آمارهای معاملاتی

     

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو