عصر خودرو

مرکز مالی ایران برگزار می کند:

دوره «سازوکارهای اجرایی در بازار فرآورده های هیدروکربوری بورس انرژی ایران و فرآیندهای عرضه و قیمت گذاری نفت و فرآورده های نفتی»

عصر بازار- دوره ساز وکارهای اجرایی در بازار فرآورده های هیدروکربوری بورس انرژی ایران و فرآیندهای عرضه و قیمت گذاری نفت و فرآورده های نفتی در تاریخ بیست و نهم آبان ماه به مدت چهار ساعت در مرکز مالی ایران برگزار می شود.

دوره «سازوکارهای اجرایی در بازار فرآورده های هیدروکربوری بورس انرژی ایران و فرآیندهای عرضه و قیمت گذاری نفت و فرآورده های نفتی»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، به گفته واحد ارتباطات مرکز مالی ایران، هدف از برگزاری این دوره بررسی سازوکارهای اجرایی و عملیاتی در بازار فرآورده های هیدروکربوری بورس انرژی و فرآیندهای مربوط به پذیرش، عرضه، معامله، تسویه و تحویل انواع کالا، انواع تابلوها و بازارهای معاملاتی و مکانیزم های مربوط به تسویه و تحویل می باشد.
    محمد صالحی فر رئیس عملیات بازار فرآورده های هیدروکربوری بورس انرژی ایران و مدرس این دوره قرار است مخاطبان را با فرآیند عرضه نفت خام و مفاد مندرج در اطلاعیه عرضه نفت خام، انواع روش های قیمت گذاری نفت خام، بازارهای نفت خام در منطقه و نفت خام های شاخص آشنا کند.
    از جمله مخاطبین این دوره می توان به مدیران و کارشناسان ارشد وزارت نفت، مدیران چرخه تولید و فروش نفت، مدیران ریسک شرکت های نفتی- پالایشگاه ها- شرکت های پتروشیمی، مدیران حقوقی شرکت های فعال در حوزه نفت و صنعت پالایش و پخش و ... اشاره کرد.
    علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 66724343-66724545 تماس گرفته و یا به سایت مرکز مالی ایران به آدرسwww.ifc.ir   مراجعه نمایند.

    برچسب ها