عصر خودرو

موسوی لارگانی پاسخ داد:

کاهش قیمت ارز در گرو چه اقداماتی است؟

عصر بازار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:همانطور که پیش بینی می شد بعد از گذشت ۱۳ آبان، بازار ارز را با افزایش قیمت جدیدی روبرو نشد.

کاهش قیمت ارز در گرو چه اقداماتی است؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی درباره وضعیت قیمت دلار گفت: از نیمه دوم سال گذشته روند قیمت صعودی دلار شروع شد و تداوم یافت این در حالی است که بخش قابل توجهی از افزایش قیمت ارز از مولفه های اقتصادی پیروی نمی کرد.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:باید پذیرفت بخش قابل توجهی از افزایش قیمت دلار به دلیل فضاسازی سوداگران بوده است چرا که جمهوری اسلامی ایران همواره از سوی آمریکا تحریم بوده و راهکارهای مقابله با تحریم را می داند و همانطور که پیش بینی می شد بعد از گذشت 13 آبان، بازار ارز را با افزایش قیمت جدیدی روبرو نشد.

    بخش قابل توجهی از رشد قیمت دلار در ماه های گذشته کاذب بود

    نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، افزود:با توجه به رشد کاذب قیمت دلار در ماه های گذشته، در صورت مدیریت صحیح اقتصادی و اتکا به ظرفیت های داخلی و جلوگیری از رانت ارزی، بازار ارز با کاهش قیمت روبرو می شود و ثبات به بازار باز می گردد.

    تاکید بر لزوم مقابله با مشکلات اقتصادی

    موسوی لارگانی تصریح کرد: دشمنان بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی،همواره کارشکنی در امور مختلف ایران داشتند و از ورود تجهیزات، مواد اولیه و حتی دارو جلوگیری کردند اما ایران اسلامی رو به جلو حرکت کرده است و باید با استفاده از تجربیات سرعت پیشرفت را افزایش داد.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم مقابله با مشکلات اقتصادی، ادامه داد: مسئولان و مردم باید با همدلی و اتحاد و همچنین استفاده از ظرفیت ها، پاسدار خون شهدا باشند.

    برچسب ها