عصر خودرو

از کدال چه خبر

«قاسم» خانه تکانی کرد

عصر بازار- شرکت قاسم ایران تغییر و معرفی ترکیب جدید اعضای هیات مدیره خود و نمایندگان آنها به استناد آخرین مصوبه جلسه هیات مدیره این شرکت خبر داده است.

«قاسم» خانه تکانی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بر اسال اطلاعات مندرج در کدال، شرکت قاسم ایران به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی سهامداران در تاریخ مورخ 12 بهمن ماه 1392 و جلسه هیئت‌ مدیره این شرکت در تاریخ 9 آذر ماه امسال اسامی اعضای جدید هیئت ‌مدیره و نمایندگان آنها را اعلام کرده است.

    بر اساس این گزارش که امروز بطور رسمی در سامانه کدال منتشر شده ؛ فرهاد رمضان یکی از متولیان این شرکت در فرآیند عرضه اولیه و کشف قیمت سهام "قاسم" در بازار فرابورس که به نمایندگی از شرکت صادراتی پرسپولیس از شرکت های تابعه مجموعه مینو در ترکیب هیات مدیره این شرکت بود، جای خود را به اشکان احسانی داده است.

    پیش از این، رمضان از شهریور ماه 91 همواره در هیات مدیره این شرکت به عنوان عضو غیر موظف حضور داشته است.

    در عین حال حسن محمدی نیز به جای ناصر خدر نژاد و به نمایندگی از شرکت اقتصادی و خود کفایی آزادگان در ترکیب هیات مدیره شرکت قاسم نشسته است.

    بر اساس این گزارش، در ادامه تغییر و تحول هایی که بطور رسمی بر روی سامانه کدال در روز جاری منتشر شده حمیدرضا قدری جای خود را به محمد جعفر صفویان سپرده تا به نمایندگی از شرکت صنعتی پارس مینو در هیات مدیره شرکت قاسم ایران حضور داشته باشد.

    مصطفی یاسایی نیز به جای طاهره سخت باز نماینده شوکو پارس در هیات مدیره "قاسم" است.

    در این ترکیب حسین علی اکبر زاده همچنان به عنوان نماینده شرکت صنعتی مینو حضور دارد.

    سید محمد مدرس نیا یزدی اما به عنوان مدیرعامل قاسم ایران از سوی این هیات مدیره انتخاب شده است.

    در ترکیب سهامداران عمده شرکت قاسم ایران شرکت صنعتی مینو مالک بیش از 90 درصد این سهم جنجالی است. بازدهی سهام این شرکت پس از افزایش سرمایه 122 درصدی و اعلام تصمیم برای فروش برخی املاک مازاد از هفته پایانی آذر ماه تا به امروز از 42 درصد بازدهی مثبت فراتر رفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها