عصر خودرو

یکشنبه ۱۳ دی؛

۱۶۱ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس خرید و فروش شد

عصر بازار- در پایان معاملات امروز فرابورس، بالاترین ارزش معاملات با رقمی بیش از ۹۸ میلیارد ریال به اسناد خزانه اسلامی اختصاص داشت.

۱۶۱ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس خرید و فروش شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، سیزدهمین روز دی‌‌ماه 1394 با خرید و فروش 161 میلیون ورقه بهادار در 17 هزار و 27 نوبت به ارزش 555 میلیارد و 210 میلیون ریال در بازار فرابورس خاتمه یافت.
    در جریان معاملات امروز، 98 میلیارد و 310 میلیون ریال اسناد خزانه اسلامی معامله شد و به این ترتیب نماد "اخزا" بیشترین ارزش معاملات فرابورسی را به خود اختصاص داد.
    آ س پ به همراه کیمیای زنجان گستران و پگاه فارس بیشترین افزایش قیمت سهم را داشتند در حالی که سهام شرکت‌های قند چهارمحال، تدبیرگران فارس و خوزستان و بهمن لیزینگ با بالاترین کاهش قیمت مواجه شدند.
    طبق این گزارش، بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز در بازار سهام با داد و ستد 7 میلیون و 870 هزار ورقه بهادار به ارزش 31 میلیارد و 30 میلیون ریال به نام قاسم ایران ثبت شد؛ ضمن آنکه آیفکس با افت 2 واحدی به رقم 681.46 واحد رسید.
    همچنین، نماد شرکت‌های قاسم ایران، کیمیای زنجان گستران و قند شیروان، پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند و اوراق تسهیلات مسکن در محدوده 710 تا 740 هزار ریال معامله شد.
    این گزارش می‌افزاید، در حالی که قرار بود در روز جاری بلوک 7.9 درصدی بیمه آرمان در بازار پایه فروخته شود اما بر اساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مبنی بر خروج سهام بیمه آرمان از وضعیت قابل فروش، عرضه بلوکی این سهام انجام نشد.
    گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام و ارائه تصمیمات و نماد معاملاتی شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی در روز جاری بازگشایی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها