عصر خودرو

با همکاری بورس تهران برگزار می شود:

دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

عصر بازار- با همکاری بورس اوراق بهادار تهران و دانشگاه الزهراء(س)، دومین همایش ملی "حاکمیت شرکتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی" در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، پس از برگزاری موفق اولین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای تحقق سند چشم‌انداز در اردیبهشت‌ماه 92 و استقبال گسترده و کم نظیر مخاطبان از این همایش،دومین همایش ملی "حاکمیت شرکتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی" با همکاری بورس اوراق بهادار تهران و دانشگاه الزهراء(س) مورخ 28 و 29 بهمن‌ماه 1394برگزار می‌شود.

    براساس این گزارش همایش حاکمیت شرکتی با درنظر داشتن دو هدف اساسی برگزار خواهد شد؛ اولین هدف، آشنایی شرکت‌ها و مؤسسات با حاکمیت شرکتی است. دومین هدف، مطرح کردن موضوعات روز حوزه مالی در فضای علمی و دانشگاهی کشور از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

    شایان ذکر است محورهای دومین همایش شامل حاکمیت شرکتی و توسعه اقتصادی، حاکمیت شرکتی و شفافیت، حاکمیت شرکتی و بهبود فضای کسب و کار، حاکمیت شرکتی و قانون‌گذاری، حاکمیت شرکتی و توسعه نظام تأمین مالی، حاکمیت شرکتی و مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، حاکمیت شرکتی و رقابت‌پذیری اقتصاد، حاکمیت شرکتی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی و حاکمیت شرکتی و نظام مدیریت می‌باشد.

    لازم به ذکر است کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران در این حوزه می‌توانند مقالات خود را از طریق سایت همایش به نشانی www.ircgnc.ir ارسال نمایند.

    همچنین علاقه‌مندان برای حضور در دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه این همایش( دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهراء(س) ) به شماره 88212578-021 تماس و یا به سایت همایش به نشانی www.ircgnc.ir مراجعه نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها