عصر خودرو

انتشار عملکرد یک ماهه "ورنا"

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا در پایان دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل ۷ میلیون ریال سود شناسایی کرد.

انتشار عملکرد یک ماهه "ورنا"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 6 هزار و 298 میلیارد و 702 میلیون ریال و ارزش بازار سه هزار و 972 میلیارد و 709 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن بدون تغییر ماند در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل 477 میلیارد و 579 میلیون ریال کاهش یافت و به مبلغ سه هزار و 495 میلیارد و 130 میلیون ریال محاسبه شد.

    گفتنی است "ورنا" در آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 25 میلیارد و 610 میلیون ریال و مبلغ 25 میلیارد و 617 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 7 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

    همچنین این شرکت در آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 25 میلیارد و 610 میلیون ریال خریداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها