عصر خودرو

کانال جدید ارتباطی بین ایران و اروپا ایحاد می شود

عصر بازار- نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی گفت:اروپا همکاری های لازم را با ایران انجام می دهد تا راه حل برای این مشکل پیدا کرده و راهی را برای هموار کردن مسیر مقابله با تحریم ایجاد می کند.

کانال جدید ارتباطی بین ایران و اروپا ایحاد می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، سیدراضی نوری در خصوص کنال جدید ارتباطی با اروپا گفت: اولین بار نیست که آمریکا ایران را تحریم می کند و در حال حاضر تلاش می کند که مشکلات روانی ایجاد  کند.
    وی اظهار کرد: به نظر می رسد آمریکا برای  بسته ای که قرار بود مجموعه دول اروپایی با جمهوری اسلامی ایران در خصوص نقل و انتقال پول و پیمانه های دو جانبه بین کشورهای مختلف به خصوص بین ایران و  چین و روسیه و هند و ترکیه باشد مشکل تراشی کند.

    ایجاد کانال ارتباطی جدید جایگزین سوئیفت

    وی ادامه داد: کانال هایی برای نقل و انتقالات پول بین ایران و اروپا و به نوعی  جایگزینی برای سوییفت وجود دارند که یک نوع خط انتقالی تعریف شده و کشور روسیه نیز روی این مسئله کار می کند.

    نوری تصریح کرد:  اگر کشورهای اروپایی این کانال را تأیید کنند،به راحتی می توان تحریم ها و فشارهایی که آمریکا در نظر گرفته را دور زد.

    یورو؛ واحد پول جدید بین ایران و اروپا

    عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پول واحد این کانال  جدید  یورو  است افزود: بحث هایی صورت گرفته که از لحاظ روانی می خواهند ارزش دلار راپایین آورند و یورو را جایگزین معاملات کنند به طورمثال  برای  مسئله زوار اربعین که دینار عراقی را در نظر  گرفته شد.

    اروپا همکاری های لازم را با ایران برای هموار کردن مسیر مقابله با تحریم انجام می دهد

    نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: جو روانی که برای 13 آبان براه افتاده ترسی ندارد. مردم همکاری کنند، دولت و مسئولین هم با مردم صادق باشند تا  همان طور که دیگر مسائل را پشت سر گذاشتیم این را هم پشت سر می گذاریم.
    وی در پایان عنوان کرد: اروپا همکاری های لازم را با ایران انجام می دهد تا راه حل برای این مشکل پیدا کرده و راهی را برای هموار کردن مسیر مقابله با تحریم ایجاد می کند. اروپا پای کار آمده است و این مشکل حل می شود.

    برچسب ها