عصر خودرو

طی همایشی در تبریز بررسی می‌شود:

"تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان با سرمایه‌گذاری در بورس و فرابورس"

عصر بازار- مدیرعامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری با عنوان "تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق سرمایه‌گذاری در بورس و فرابورس" در تبریز خبر داد.

"تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان با سرمایه‌گذاری در بورس و فرابورس"
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»مبه نقل از ایسنا، سید احمد شکوری اظهار کرد: این همایش روز شنبه، 12 آبان ماه جاری، از ساعت 16 تا 20 در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد تبریز برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه این همایش رایگان بوده و حضور برای عموم آزاد هست، گفت: این همایش یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه علوم و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) بوده و با همکاری موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه و استانداری آذربایجان شرقی و کارگزاری آگاه برگزار می‌شود.

    شکوری اظهار کرد: این همایش تخصصی بوده و با موضوعاتی در رابطه با بازار سرمایه، روانشناسی بازار و تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال سهام پربازده برای علاقمندانی که قصد ورود به بازار بورس و سرمایه دارند، برگزار می‌شود.

    وی افزود: سخنران اصلی این همایش دکتر عبده تبریزی، مدیرعامل سابق سازمان بورس و اوراق بهاداربوده و در این همایش در خصوص سرمایه‌گذاری در بورس و تامین منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بازار بورس و فرابورس مطالبی ارائه می‌شود.

    مدیرعامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه هدف از برگزاری این سمینار را فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی به عموم مردم  در خصوص نحوه سرمایه‌گذاری در بازار بورس عنوان کرد و گفت: اکثر مردم، علاقمند به سرمایه‌گذاری در بازار طلا و ارز هستند ولی در برخی مواقع این سرمایه‌گذاری موجب التهاب در کشور شده و افراد گاها متضرر می‌شوند، در حالی که می‌توان با دریافت آموزش‌های تخصصی در موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه، با کاهش ریسک‌پذیری نسبت به خرید و فروش در بورس اقدام کنند.

    وی با بیان اینکه فعالان و علاقمندان در حوزه بازار سرمایه می‌توانند در این همایش شرکت کنند، بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان که از نقاط مختلف کشور در نمایشگاه رینوتکس حضور دارند، در این سمینار شرکت خواهند کرد.  همچنین در پایان این همایش، کارگاهی در حوزه سرمایه‌گذاری نیز برگزار شده و گواهی شرکت در این همایش به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: متاسفانه استان ما در حوزه بورس از سایر استان‌ها از جمله اصفهان و خراسان رضوی به دلیل عدم شناخت و آگاهی مردم عقب تر است، در حالی که تابلوی بورس استان ما دومین تابلوی بورس بعد از کلانشهر تهران است و لازم است ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه بورس در استان جدی گرفته شود.

    برچسب ها