عصر خودرو

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

وزرای صمت و اقتصاد توانستند از اتاق بازرگانی رای اعتماد بگیرند

عصر بازار- نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: به دلیل مجموعه مشکلاتی که در ماه‌های اخیر وجود داشته تعاملات دولت و بخش خصوصی مناسب نبوده است کما این که علت به وجود آمدن برخی از مشکلات به دلیل عدم مشورت و نظرخواهی از بخش خصوصی بوده است.

وزرای صمت و اقتصاد توانستند از اتاق بازرگانی رای اعتماد بگیرند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، حسین سلاحورزی نایب رییس اتاق بازرگانی ایران در خصوص برنامه‌های وزرای پیشنهادی اقتصاد و صمت گفت: هیچ کدام از این افراد در برنامه‌های خود چیزی در خصوص افزایش قیمت دلار بعد از 13 آبان که دور دوم تحریم‌های آمریکاست ذکر نکرده بودند و امروز در جلسه پارلمانی بخش خصوصی کشور نیز در این مورد صحبتی نشد.

    سلاح ورزی ادامه داد: به دلیل مجموعه مشکلاتی که در ماه‌های اخیر وجود داشته تعاملات دولت و بخش خصوصی مناسب نبوده است کما این که علت به وجود آمدن برخی از مشکلات به دلیل عدم مشورت و نظرخواهی از بخش خصوصی بوده است.

    وی افزود: امروز شاه بیت صحبت‌های فعالان بخش خصوصی لزوم توجه به نظرات بخش خصوصی، انجمن‌ها و سندیکاها بوده است. اتخاذ برخی تصمیمات در حوزه ارزی بدون مشورت گرفتن از بخش خصوصی باعث شده که فاصله‌ای بین دولت و بخش خصوصی ایجاد شود.

    سلاح ورزی در خصوص نظر اتاق بازرگانی ایران درباره وزرای پیشنهادی اقتصاد و صمت گفت: صحبت‌ها و برنامه‌های آقایان رحمانی و دژ پسند مورد استقبال فعالان بخش خصوصی گرفته است و به نظر می‌آید نظرات و برنامه‌های آنها توانسته توجه فعالان اقتصادی را جلب کند. امیدواریم در عمل هم این گونه باشد اما در مجموع این دو توانستند از پارلمان بخش خصوصی کشور رای اعتماد بگیرند.

    برچسب ها