عصر خودرو

خرید و فروش ۳۴۷ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس

عصر بازار- در جریان معاملات امروز فرابورس، ۳۴۷ میلیون ورقه بهادار در ۱۶ هزار و ۳۸۸ نوبت معامله شد.

خرید و فروش ۳۴۷ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معامله‌گران فرابورس نخستین روز هفته را با خرید و فروش 347 میلیون و 309 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 328 میلیارد و 736 میلیون ریال آغاز کردند و آیفکس هم با کاهش 1.8 واحدی روی عدد 683.40 ایستاد.
    شرکت‌های قاسم ایران، پگاه فارس و مینو شرق بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت نصیب شمال شرق شاهرود، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و بانک حکمت ایرانیان شد.
    همچنین، بانک حکمت ایرانیان با خرید و فروش 14 میلیون و 959 هزار سهم و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی با معاملاتی به ارزش 31 میلیارد و 282 میلیون ریال بشترین حجم و ارزش معاملات سهام را در اختیار گرفتند.
    طبق این گزارش، نماد شرکت‌های قند شیروان، قاسم ایران و کیمیای زنجان گستران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند ضمن آنکه هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن ضمن کاهش قیمت در بازه 690 تا 710 هزار ریال داد و ستد شد.
    در روز جاری قیمت اسناد خزانه اسلامی به 956 هزار و 877 ریال رسید و به این ترتیب نرخ بازده تا سررسید این اوراق معادل 25.35 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها