عصر خودرو

کلاهبردار میلیاردی بورس به دام افتاد

عصر بازار- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که ۸۶ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال در بورس اراک کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبردار میلیاردی بورس به دام افتاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، سردار «کیومرث عزیزی» افزود: به دنبال اعلام چندین فقره گزارش کلاهبرداری به پلیس اراک، گروهی از ماموران مجرب پلیس آگاهی استان مرکزی بررسی تخصصی این پرونده را در دستور کار قرار دادند.
    وی بیان کرد: در تحقیق از مالباختگان مشخص شد که در چند سال اخیر فردی با استفاده از امتیاز بورس، در این سامانه تبلیغ می کند و با شگردهای ویژه و تحریک و اغفال شهروندان از آنان کلاهبرداری کرده و پس از پرداخت اندک سودی ‌اقدام به صدور چک بلامحل و یاسفته می کرد و بعد از مدتی نیز متواری شد.
    فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی استان مشخص شد شخص متواری مدتی را به همراه خانواده اش در خارج از اراک گذرانده و اطلاعاتی از برنامه ریزی وی برای خروج از کشور به دست آمد که با هماهنگی مقام قضایی، دستور ممنوع خروجی متهم از کشور صادر شد.
    سردار عزیزی بیان کرد: متهم شناسایی شده با اقدام های فنی و پایش اطلاعاتی شبانه روزی در منزل استیجاری خارج از اراک دستگیر شد.
    فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در بازجویی پلیس آگاهی، متهم به 74 فقره کلاهبرداری به مبلغ 86 میلیارد و 740 میلیون ریال در شهرستان اراک اعتراف کرد.
    او یادآور شد: متهم با صدور قرار 200 میلیارد ریالی روانه زندان شده و تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد.

    برچسب ها