عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر پرتفوی یک ماهه "ومعادن"

عصر بازار- ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در پایان دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ به مبلغ ۳۰ هزار و ۷۳۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال رسید که در مقایسه با ابتدای دوره یاد شده معادل یک هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال کاهش داشته است.

نگاهی بر پرتفوی یک ماهه "ومعادن"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 19 هزار و 212 میلیارد و 673 میلیون ریال و ارزش بازار 31 هزار و 969 میلیارد و 49 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل دو میلیارد و 960 میلیون ریال کاهش یافت و به 19 هزار و 209 میلیارد و 713 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل یک هزار و 230 میلیارد و 449 میلیون ریال کاهش یافت و به 30 هزار و 738 میلیارد و 600 میلیون ریال رسید .

    گفتنی است "ومعادن" در آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو میلیارد و 960 میلیون ریال و مبلغ سه میلیارد و 155 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 195 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

    همچنین این شرکت در آذر ماه امسال سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها