عصر خودرو

سرپرست وزارت صمت در اولین سخنرانی تشریح کرد:

دو برنامه برای صنعت کشور

عصر بازار- معاون سابق وزیر صنعت،معدن و تجارت و سرپرست این وزارتخانه در حالی در همایش روز ملی صادرات به سخنرانی پرداخت که تنها چند ساعت به عنوان سرپرست انتخاب شده است.

دو برنامه برای صنعت کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، رضا رحمانی در اولین سخنرانی خود گفت: آنچه اکنون بیش از همه مورد توجه است، تأمین مایحتاج عمومی مردم، وفور کالا در بازار و تکمیل زنجیره تولید است.
    رحمانی ادامه داد: صادرات پیش‌ران اقتصاد کشور و توسعه آن است؛ اگر در شرایط نوسان ارزی، ثبات در تصمیم‌گیری وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد. اما در جایی که موضوع مایحتاج عمومی و کالای اساسی است، این محدودیت‌ها باید وجود داشته باشد.
    وی افزود: صادرکنندگان نمونه کشور نظرات و خواسته‌های خود را جمع‌بندی کنند و این قول داده می‌شود که تصمیمات مناسبی برای حل مشکلات اتخاذ شود. با بهبود مستمر فضای کسب‌وکار می‌توان تحول اساسی در مشور ایجاد مرد و از این رو در اجرای ماده 24 قانون کسب‌و کار تلاش خواهد شد.
    سرپرست وزارت صمت ادامه داد: دو برنامه در اولویت اداره وزارتخانه قرار دارد که انتخاب بر محور جوان‌‌گرایی و تجربه‌مداری و همچنین تشکیل اتاق‌های مختلف در حوزه صنعت، معدن و تجارت  از آن جمله هستند.

    برچسب ها