عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب دو میلیارد ریال سود واگذاری های "وصندوق" طی یک ماه

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل دو میلیارد و چهار میلیون ریال سود کسب کرد.

کسب دو میلیارد ریال سود واگذاری های "وصندوق" طی یک ماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 12 هزار و 819 میلیارد و 262 میلیون ریال و ارزش بازار 38 هزار و 704 میلیارد و 349 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل یک میلیارد و 48 میلیون ریال کاهش یافت و به 12 هزار و 818 میلیارد و 214 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل 519 میلیارد و 716 میلیون ریال کاهش یافت و به 38 هزار و 184 میلیارد و 633 میلیون ریال رسید .

    گفتنی است "وصندوق" در آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 33 میلیارد و 76 میلیون ریال خریداری کرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 159 میلیارد و 702 میلیون ریال و مبلغ یک هزار و 161 میلیارد و 706 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل دو میلیارد و چهار میلیون ریال سود شناسایی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها