عصر خودرو

برای نخستین بار در بازار سرمایه محقق شد ؛

رونمایی سامانه هوشمند IFRS

عصر بازار- مدیرعامل موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود از رونمایی برنامه سامانه هوشمند استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی خبر داد.

رونمایی سامانه هوشمند IFRS
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، عباس وفادار، مدیرعامل موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود با اشاره به برنامه های طراحی شده توسط این شرکت گفت:  این شرکت 3  نرم افزار طراحی کرده است که هر کدام سامانه هوشمند در چارچوب جمع آوری آیین نامه ها و قوانین مالیاتی، کا و تامین اجتماعی، IFRS هستند.
    وی افزود: برنامه سامانه هوشمند مالیاتی به نامه "ساهوما" با حدود 32 هزار کاربر در حال فعالیت است که تمامی بخش نامه ها و تبصره های مرتبط با قوانین مالیاتی را شامل می شود. این برنامه قابل نصب بر روی سیستم های پشتیبانی "IOS" و  "ANDROID" است.
    وفادار ادامه داد: نرم افزار دوم این شرکت سامانه هوشمند کار و تامین اجتماعی به نام "ساهوکا"  است که حدود 3 سال از فعالیت آن می گذرد اما نرم افزاری که طی چند روز اخیر رونمایی شده و برای سهامداران بورسی جالب توجه است، سامانه هوشمند استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی"IFRS"  است.
    مدیرعامل موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود با تاکید بر اینکه این نرم افزار شامل 5 بخش است، اظهار کرد:  این نرم افزار از بخش های موضوعات کلی، ترازنامه، سود و زیان،  موضوعات خاص، واژه نامه ایجاد شده که حجم استانداردها که حدود 7 هزار صفحه است دسته بندی شده و به طور پیوسته کاربر می تواند از این برنامه بهره ببرد.
    وی بیان داشت : علاقه مندان می توانند برنامه های فوق را از "اپ استور"، "سیب اپ" برای نرم افزار "IOS" و از برای نرم افزار "ANDROID" از بازار و گوگل پلی دانلود کنند .

    برچسب ها