عصر خودرو

همزمان با میلاد با سعادت پیامبر (ص) و امام صادق(ع)

باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران رونمایی شد

عصر بازار- همزمان با میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) بانک صادرات ایران در همایش سراسری روسای حوزه ها و شعب ممتاز که در مشهد مقدس برگزار شد از باشگاه مشتریان این بانک رونمایی به عمل آمد.

باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در همایش سراسری روسای حوزه ها و شعب ممتاز که با حضور مدیران عالی این بانک برگزار شد از باشگاه مشتریان بانک متبوع رونمایی گردید.

    اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک یاد شده در سخنانی گفت: باشگاه با هدف برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مخاطبان تاسیس شده و بانک در پی آن است تا ضمن شناخت بیشتر از علایق و  گرایش های مشتریان درک صحیحی از نیازهای او دریافت و در نهایت محصولات و خدمات بر اساس خواسته های آنان طراحی و عرضه گردد.
    وی افزود: باشگاه مشتریان  به عنوان یکی از انواع فعالیت های بازاریابی است که مورد توجه در بانک ها می باشد و در شمار ابزارهای جامع استراتژیکی است که موسسات  و بنگاه های مختلف برای حفظ مشتریان خود از آن استفاده می نمایند تا با فعال شدن مشتریان و افزایش وفاداری آنها رابطه عمیقی بین مشتری و بنگاه ذینفع برقرار شود.
    لـله گانی در ادامه سخنانش اظهار داشت: این بانک به منظور برقراری ارتباط موثرتر، معرفی و آموزش خدمات و محصولات بانکی و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی در میان مشتریان و هموطنان با بررسی بازخورد چنین مجموعه های نسبت به تاسیس باشگاه مشتریان اقدام نموده است.
    او اضافه کرد: بانک متبوع  جهت ارج نهادن به شأن و جایگاه مشتریان و تشویق آنها جهت بهره مندی از خدمات متنوع، طرح های ویژه ای همراه با اعطاء جوایز ارزنده را در نظر گرفته  که در آینده نزدیک روانه بازار می شوند.
    گفتنی است مشتریان و دارندگان حساب های سپهری می توانند به منظور برخورداری از مزایا ویژه و متنوع پیش بینی شده به نشانی وب سایت http://club.bsi.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.
    شایان ذکر است این بانک با بیش از ٦ دهه فعالیت، افتتاح ٤٤ میلیون حساب الکترونیکی در سامانه سپهر، صدور حدود ٥٤ میلیون کارت الکترونیکی نقش بسزایی در اشاعه و ترویج خدمات نوین بانکی در جامعه ایفا نموده است. ​

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها