عصر خودرو

باگفتگوی قائم مقام مدیر عامل بانک‌انصار با کارکنان ومشتریان؛

طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار پایان یافت

عصر بازار- باگفتگوی مستقیم آقای فروتن،قائم مقام مدیرعامل بانک‌انصاربامشتریان، مدیران وکارکنان که صبح روزچهارشنبه۹دی درمرکزخدمات مشتریان انجام شد، طرح‌گفتگوی بی‌واسطه مدیران ارشد بانک‌‌انصار پایان یافت.

طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار پایان یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، آقای فروتن براساس زمانبندی از پیش اعلام شده، روز چهار شنبه در مرکز خدمات مشتریان حضوریافت و ضمن آگاه شدن از دیدگاه‌ تماس‌گیرندگان، نظرات وپیشنهادهای آن ها را استماع کرده و به سئوالات آنان درخصوص ؛ حوزه های اقتصاد کلان وتاثیر آن بر سپرده ها وتسهیلات بانکی ،صندوق های سرمایه گذاری امید وامین انصاروسایر موضوعات مبتلا به پاسخ داد.همچنین موضوع  بخشی از تماس های مشتریان نیز تشکر وقدردانی از خدمات ارایه شده توسط بانک انصار بود.

    شایان ذکراست که طرح گفتگوی تلفنی مشتریان، مدیران وکارکنان بانک انصار با مدیران ارشد تحت عنوان «گفتگوی بی‌واسطه» از صبح روزچهارشنبه 13آبان در مرکزخدمات مشتریان با گفتگوی آقای سیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات آغاز شده و تا 9 دی ماه با گفتگوی آقای فروتن قائم مقام بانک انصار به پایان رسید.

    استقبال مطلوب وشایسته مشتریان وکارکنان بانک  از نکات برجسته وحایز اهمیت در اجرای این طرح بود.گفتنی است این طرح در سال گذشته نیز اجرا شده وبا توجه به بازخورد های مثبت واثربخش در سال جاری نیز بر اساس جدول زمانی مشخص واز پیش اعلام شده اجرا شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها