عصر خودرو

بانک حکمت ایرانیان به عضویت اتحادیه بانکهای آسیایی (ABA) درآمد

عصر بازار- ، نادر حسن پور معاون امور بین الملل بانک حکمت ایرانیان اعلام کرد: بانکها برای جهانی شدن نیاز دارند که با هم ارتباطات تنگاتنگ ایجاد کنند. بانک حکمت ایرانیان نیز در ادامه فعالیت های بین المللی خود عضویت در این اتحادیه را لازم دانسته و موفق به عضویت در آن گردید.

بانک حکمت ایرانیان به عضویت اتحادیه بانکهای آسیایی (ABA) درآمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، اتحادیه بانکهای آسیایی(ABA) به عنوان یکی از بزرگترین اتحادیه های آسیایی می باشد که بیش از صد بانک از 25 کشور منطقه و تعدادی از بانکهای اروپایی و آمریکایی از طریق دفاتر آسیایی خود در آن عضو بوده و با هدف بسترسازی جهت پیشبرد اهداف مالی و بانکی در منطقه و همکاری های اقتصادی به صورت سالانه سمینار و جلسات خود را برگزار می نماید. عضویت در این اتحادیه فرصت مناسبی در راستای برقراری رابطه با دیگر بانک ها برای بانک حکمت ایرانیان ایجاد می کند. این بانک با شرکت در سمینارها و همایش های سالانه و حضور در مناظره های تخصصی ضمن معرفی خود به دیگر بانکها می تواند از حضور متخصصان در حوزه های پولی و بانکی استفاده نموده و از پیشرفت ها و گرایش های اخیر منطقه اطلاعات مناسبی کسب نماید. اتحادیه مذکور همچنین با تشکیل کلاسهای آموزشی، راهکارهای مناسبی در زمینه مدیریت بانکی ارائه می دهد. لازم به ذکر است عضویت در اینگونه اتحادیه ها در ارتقاء استانداردهای بین المللی بسیار موثر است لذا بانک حکمت ایرانیان نیز از این مقوله مسنثنی نبوده و فعالیت های بین المللی خود را گسترش خواهد داد.

    در پایان نادر حسن پور این موفقیت را به خانواده بانک حکمت ایرانیان از صمیم قلب تبریک گفته و برای کشور جمهوری اسلامی ایران سربلندی در همه عرصه های جهانی را آرزو کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها