عصر خودرو

تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت سال نو میلادی

عصر بازار- محمدابراهیم مقدم در پیامی خطاب به هم‌میهنان و مشتریان مسیحی، میلاد منادی صلح و دوستی حضرت مسیح (ع) و آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی را تبریک گفت.

تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت سال نو میلادی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، متن این پیام به شرح زیر است:

     

    هم‌میهنان و مشتریان مسیحی

    بانوان و آقایان

    روزهای زمستان با خود پیامی زیبا و پرمهر به همراه دارند؛ آغاز جشن‌های سال نو میلادی و شادی هم‌میهنان عزیز مسیحی که کاج‌های همیشه سبزشان را با ستاره‌ای طلایی و نوارهای سرخ فام آذین کرده و ایام را به شادی می‌گذرانند. در میلاد منادی بزرگ صلح، دوستی و عدالت، روح خدا حضرت مسیح (ع) و آغاز سال 2016 میلادی امیدواریم که در سایه تعالیم انسان‌ساز انبیای الهی، امنیت و آرامش بیش از پیش در جهان گسترش یابد. در این میان ایرانیان همواره به این زیور فخر ورزیده‌اند که سرزمین پهناورشان، سرزمین کسانی است که در زمره نخستین گروندگان به آیین‌های توحیدی بوده‌اند؛ سرزمینی که مسیحیان آن نیز بخشی از گران‌بهاترین تجلیات فرهنگی و هنری و تمدنی آیین مسیحیت را آفریده‌اند. سرزمین ما به لطف حضور  صنعتگران و بازرگانان ارمنی که از جمله خوشنام‌ترین و موفق‌ترین کارآفرینان ایرانی بوده‌اند، مهربان‌تر شده و هیچگاه از یاد نمی‌بریم که سرزمین آریایی، وامدار شجاعت سربازان و شهیدان مسیحی و ارمنی در کنار سایر شهدای گرانقدرمان است.

    فرارسیدن روزهای آغاز سال نو میلادی و جشن‌ میلاد عیسی مسیح(ع)، پیام‌آور مهر و آشتی و صلح و برابری را به همه مسیحیان جهان به ویژه هموطنان و مشتریان عزیز عیسوی تبریک گفته و آرزو دارم سال 2016، سال دستیابی به بهترین آرزوهایتان باشد.

    محمدابراهیم مقدم

    مدیرعامل بانک تجارت

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها