عصر خودرو

۲۲۳ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس خرید و فروش شد

عصر بازار- در آخرین روز معاملاتی هفته ضمن رشد شاخص کل فرابورس، ۲۲۳ میلیون اوراق بهادار در این بازار خرید و فروش شد.

۲۲۳ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس خرید و فروش شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، امروز معامله‌گران در بازارهای فرابورس شاهد داد و ستد 223 میلیون و 860 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 582 میلیارد و 720 میلیون ریال در 20 هزار و 586 نوبت معاملاتی بودند.
    در روز جاری شاخص فرابورس نیز رشد 4.7 واحد معادل 0.7 درصدی را تجربه کرد تا به این ترتیب آیفکس رقم 685.18 واحد را در پایان معاملات ثبت کند و نماد شرکت پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر مثبت را نسبت به سایر نمادها بر شاخص فرابورس گذاشت.
    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش یک میلیون و 830 هزار سهم رقم زد و معامله 300 هزار ورقه اجاره پترو ریگ در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
    در جریان معاملات امروز فرابورس، نماد شرکت‌های ذوب آهن‌، کیمیای زنجان گستران و قند شیروان به ترتیب پرببینده‌ترین نمادهای معاملاتی بودند و هر ورقه تسهیلات مسکن در محدوده 690 تا 740 هزار ریال خرید و فروش شد.
    بر اساس این گزارش، بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام روز جاری مربوط به خرید و فروش 52 میلیون و 630 هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان به میزان 75 میلیارد ریال بود.
    در همین حال خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی با قیمت پایانی 955 هزار و 961 ریال صورت گرفت که نسبت به روز سه‌شنبه رشد 0.17 درصدی را نشان ‌داد.
    بیشترین افزایش قیمت در معاملات امروز به نماد معاملاتی قاسم ایران، کیمیای زنجان گستران و نیرو سرمایه اختصاص داشت، ضمن اینکه بالاترین افت قیمت در نماد معادن مس تکنار، قند شیروان و شمال شرق شاهرود رخ داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها