عصر خودرو

تغییرات دردسرساز:

تعدیل نیرو به ضرر بورس نیویورک تمام شد

عصر بازار: پس از این که ICE در سال ۲۰۱۲ میلادی بورس نیویورک را خریداری کرد، به منظور تعدیل نیرو، صدها کارمند این نهاد را اخراج کرد که در این میان کارمند و مهندسان درجه یک آی تی نیز حضور داشتند.

تعدیل نیرو به ضرر بورس نیویورک تمام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، وقتی سیستم معاملات بورس نیویورک در روزهای گذشته دوباره با اختلال همراه شد نگاه ها به سوی کارمندان آی تی این شرکت که چندی است بورس نیویورک را ترک کرده اند معطوف شد.

    بر اساس این گزارش،اختلال سیستم معاملات این بورس در هفته گذشته که منجر به قطع معاملات در حدود 4 ساعت شد، تمام توجه ها را به سوی اخراج نا به جای نیروهای این نهاد جلب کرد.

    در یک سال گذشته، ICE در حدود 800 نفر و در حدود 40 درصد از کارمندان یورونکست، به عنوان شرکت مادر بورس نیویورک، را اخراج کرده است.

    این اقدام ICE همزمان شد با فروش سیستم معاملات Euronext  توسط این نهاد، این سیستم که یک سیستم معاملات پیشرفته و اروپایی بود تقریبا در 11 ساختمان وال استریت فعالیت می کرد.

    ICE که پس از ادغام چند نهاد با یکدیگر به وجود آمد شهرت بسیار زیادی در زمینه کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در میان دیگر رقبا دارد.

    اما در این میان، برکناری تعدادی از نیروهای مجرب بورس نیویورک می تواند ارتباطی همسو با اختلال سیستم معاملاتی داشته باشد.

    با این فرض که اگر این نیروهای مجرب هنوز در بورس نیویورک حضور داشتند می توانستند قبل از این که مشکل سیستم معاملات تبدیل به یک آبرو ریزی بین المللی شود جلوی فاجعه را بگیرند.

    برچسب ها