عصر خودرو

بررسی بنیادی "معدنی و صنعتی گل گهر"

عصر بازار- عملکرد معدنی و صنعتی گل گهر طی شش ماهه امسال و در مقایسه با سال قبل بررسی شده است.

بررسی بنیادی "معدنی و صنعتی گل گهر"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، معدنی و صنعتی گل گهر دارای سرمایه 3000 میلیارد تومان، در آخرین صورت مالی که گزارش عملکرد سه ماهه منتهی به سال مالی اسفند 97 است، رقم 253 ریال سود محقق کرده که این سود نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 81 درصدی نشان می دهد.
    از طرفی شرکت در گزارش عملکرد شهریور ماه فروش 3,659 میلیارد تومانی طی شش ماه محقق کرده است. این در حالیست که مدت مشابه سال قبل شرکت فروش 2,136 میلیارد تومانی داشته است. فروش سال 96 شرکت جمعا 4,913 میلیارد تومان بوده لذا شش ماهه امسال معادل 74 درصد فروش سال قبل را محقق کرده است.
    گفتنی است افزایش سرمایه شرکت از 3 هزار به 3,600 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده های نقدی به تازگی در مرجع ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.
    همانطور که در نمودار مشاهده می شود عمده ترین محصول شرکت گندله داخلی است که طی شش ماهه درآمد 3,210 میلیارد تومانی نصیب شرکت کرده است. از دیگر نکات قابل توجه این گزارش افزایش نرخ فروش محصولات در شهریور نسبت به میانگین شش ماهه است. به این ترتیب، گندله داخلی که طی شش ماهه به طور میانگین حدود 554 هزار تومان به فروش رفته در شهریور حدود 591 هزار تومان فرخته شده است. باتوجه به نکات اشاره شده وضعیت کلی شرکت مطلوب ارزیابی می شود.

    برچسب ها