عصر خودرو

کاهش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار

عصر بازار- در پی تداوم کاهش نرخ ارز در دو روز اخیر، قیمت گوشی کاهش یافته و تمایل فروشندگان برای فروش کالا بیشتر شده است،البته قیمت‌ها هنوز نسبت به هفته گذشته که هر دلار ۱۴ هزار تومان بود، بالاتر است.

کاهش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، در پی تداوم کاهش نرخ ارز در دو روز گذشته، قیمت گوشی در بازار موبایل کاهش یافته است. گوشی موبایل از جمله کالاهایی است که ارتباط مستقیم با نرخ دلار دارد و هر میزان افزایش یا کاهش نرخ ارز بدون معطلی در قیمت این کالا تاثیرگذار است.

    مشاهدات از بازار گوشی تلفن همراه نشان می‌دهد، اگرچه قیمت‌ها نسبت به دو روز قبل کمتر شده، اما نسبت به هفته گذشته که نرخ دلار 14 هزار تومان بود، بالاتر است.

    امروز لیست‌ قیمت‌های بیشتری توسط فروشندگان منتشر شده که نشان از تمایل فروشندگان به فروش بیشتر دارد. در رسم معمول بازار گوشی نیز در روزهای افزایش نرخ ارز، فروشنده‌ها به فروش بی‌رغبت می‌شوند، زیرا احساس می‌کنند ارزان فروشی کرده‌اند و در روزهای کاهش نرخ ارز علاقه‌مند به فروش می‌شوند، زیرا می‌توانند کالاهای خود را با قیمت بیشتری رد کنند و کالای جدید را با قیمت کمتری جایگزین کنند.

    برچسب ها