عصر خودرو

رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج خبر داد:

در شرایط سخت اقتصادی، اولویت مردم خرید برنج وارداتی است

عصر بازار- رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج گفت: به خاطر شرایط اقتصادی مردم بیشتر به سمت برنج‌های هندی می‌روند. در این شرایط اولویت خرید مردم بیشتر برنج وارداتی است.

در شرایط سخت اقتصادی، اولویت مردم خرید برنج وارداتی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، محمد آقاطاهر رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج در خصوص استفاده بیشتر از برنج شکسته و نیم دانه با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم اظهار کرد: قیمت برنج نیم‌دانه حدودا نصف برنج معمولی است اما این موضوع که مردم استقبال بیشتری از آن دارند، صحت ندارد.

    وی افزود: به خاطر شرایط اقتصادی مردم بیشتر به سمت برنج‌های هندی می‌روند. افرادی که از برنج‌های ایرانی استفاده می‌کنند برای آش و غذاهای این‌چنینی از برنج نیم دانه و شکسته استفاده می‌کنند.

    رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج در رابطه با افزایش قیمت برنج در بازار خاطرنشان کرد: قیمت برنج ایرانی نسبت به کالاهای دیگر افزایش قیمت زیادی نداشته و برنج وارداتی هم اصلا افزایش نداشته است. برخی قصد دارند مردم را نسبت به برنج هم تحریک کنند.

    وی افزود: برنج کهنه هنوز هم به وفور یافت می‌شود و برنج امساله هم وارد بازار شده و ما مشکلی از نظر میزان و قیمت نداریم. برنج وارداتی هم با ارز 4200 تومانی وارد می‌شود و مشکلی در این زمینه نداریم.

    برچسب ها