عصر خودرو

مدیرعامل گروه مالی ملت تشریح کرد:

جزئیات پذیرش "ولملت"

عصر بازار- مدیرعامل گروه مالی ملت از پذیرش و درج نام شرکت واسپاری ملت در بورس تهران خبر داد.

جزئیات پذیرش "ولملت"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مهدی قدمی، مدیر عامل گروه مالی ملت (سهامدار عمده واسپاری ملت) با بیان این که پذیرش و درج نام شرکت واسپاری ملت توسط تامین سرمایه بانک ملت و با موافقت هیات ‌پذیرش بورس انجام شده است، گفت: شرکت واسپاری ملت از اواخر سال 88 آغاز به کار کرده و در حال حاضر با سرمایه ثبت شده 80 میلیارد تومانی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیر مجموعه گروه مالی ملت به شمار می رود.

    وی در خصوص جزئیات درج نماد "ولملت" گفت: شرکت واسپاری ملت با سرمایه 80 میلیارد تومان، عمده معاملات و فعالیت های خود را طی مراودات با ایران خودرو و سایپا در قالب انواع تسهیلات و فعالیت های لیزینگی انجام می دهد، به طوری که وزن بیشتر پرتفوی تسهیلات این شرکت در صنعت خودرو است.
    قدمی در خصوص برنامه های این شرکت برای سال جاری نیز عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم شرکت در سال جاری بحث انتشار 1000میلیارد ریال اوراق مشارکت برای اعطای تسهیلات لیزینگ است.
    این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: اقدامات اجرایی لازم برای انتشار این اوراق انجام شده پس از اخذ مجوز از سازمان بورس منتشر خواهد شد. همچنین افزایش سرمایه این شرکت پس از عرضه سهام به عموم و اصلاح ساختار سهامداری اجرایی می شود. این افزایش سرمایه 20میلیارد تومانی از محل مطالبات و آورده در امیدنامه دیده شده است.
    مدیرعامل گروه مالی ملت درخصوص زمان عرضه سهام این شرکت گفت: طبق توافق انجام شده سهام شرکت با توجه به شرایط بازار سرمایه تا آخر امسال عرضه می شود که البته زمان قطعی آن با همکاری گروه مالی ملت و سازمان بورس و شرکت بورس تعیین خواهد شد.
    یادآور می شود، مجموعه گروه مالی ملت بیش از سه هزار میلیارد تومان دارایی بانک ملت در بازار سهام را اداره می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها